Sider

søndag 29. august 2010

A/W 2010

Jeg vet man ikke skal glede seg for mye til høsten når man ikke er kommer lenger enn til August. Men i det siste har det regnet så mye at det kunne liksågodt vært høst. Det er lettere å kle seg i regnvær når det er litt kaldt og man kan pakke seg inn i gensrer og jakker enn når det er kokende varmt men det pøser ned.

Dessuten er det noe trygt og godt med høsten. Man kjøper nye te-sorter, dypper honning i varm drikke, pakker seg inn i pledd og mormors hjemmestrikkede sokker. Man pakker seg inn i sjerf og jakker som varmer nesten helt til knærne. Man leser bøker, ser filmer og går på kino hvilken som helst dag i uken. Dessuten er høst tiden for stearinlys og det skal lukte vanilje og blafre fra alle krinkelkroker i leiligheten.

Jeg har uansett sniktittet på høstmoten og gleder meg til å pakke meg inn. Dessuten har jeg falt pladask for flettestrikk som det kommer mye av i høst. Jeg har funnet en nydelig flettestrikket genser på Zara med korte armer som hadde vært deilig under et høyt og vidt skjørt med strømpebukse under. Og Topshop har også flere fine alternativer. Men selv om butikkene har mye å by på har jeg allerede gitt mamma i oppdrag å strikke flette-vest, og flette-genser. Jeg gleder meg.

Zara A/W 2010

Zara A/W 2010

TopShop A/W 2010

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.