Sider

lørdag 4. september 2010

Saturday night fever

I dag trosset jeg mangel på stemme og febertemperatur for å få noe ut av denne fine lørdagen: _uansett_tilstand. Så vi reiste til Strøget, og på veien viste helten min meg en liten butikk i Godthåbsvej som heter Frugt og Grønt der han mente at dette var mitt nye Afrikakjeks-sted. Og han hadde rett. For 17 små kronestykker fikk jeg en stor pose med Afrikakjeks og jeg var glad hele bussturen ned mot Strøget. (For de som ikke henger med, Afrikakjeks er min betegnelse på Orientalsk blanding som man kan få hos den Lille Nøttefabrikken i butikkene i Norge. Og Afrikakjeks får meg til å smile og jeg elsker elsker elsker det. Tråler alle butikker i utlandet for å smake ulike varianter av det. Og nå har jeg funnet det her i Køben)
...så spiste vi deilig lunsj på cafe i en av sidegatene til Strøget. Den var veldig koselig med masse magasiner, koselige servitører og helten spiste en club sandwich som var himmelsk.

1 kommentar:

fintsagt.