Sider

fredag 29. oktober 2010

The sun's gonna shine on all of us

I dag er det fredag. Og det er dagen etter eksamen. Jeg sov til klokken var 13, gikk i pysjamas til klokken var 15 og satt på Skype med bestevenn. Vi satt uten sminke og delte musikktips og hun fortalte om fine sanger og jeg fortalte om Lykke Li og sangen Tonight. Vi bestilte biletter til nyttår og bestemte oss for å bli flinkere til å gjøre spontane ting.

Så møtte jeg jentene til vin klokken 16. Og vi fikk blå rødvinslepper og satt med pledd rundt oss og brydde oss ikke om folkene rundt og vi lo så høyt at servitørene også lo litt. Og nå skal jeg spise godteri og drikke boblevann og se Mad Men med helten.

2 kommentarer:

  1. we! for en flott etter-eksamen-dag. det like eg å lese. det fortjene du kAri-Anne, etter verdens super innsats og prestasjon. sko ønske eg va der og fikk blå rødvinslepper sammen med deg. glede meg til nyttår! skål!
    ps: digge deg med brillene

    SvarSlett

fintsagt.