Sider

lørdag 6. november 2010

New York, I love you







Fin lørdag som begynte med at jeg og helten syklet hjem fra juleøl-slippet klokken halv fem i dagmorges. Så spiste vi nattmat til frokost og sov helt frem til klokken var to. Så syklet vi rundt i byen og fikk se solnedgangen som kom så tidlig som klokken fire, og den forsvant bak jernbaneskinnene.

Så kjøpte vi en stor pose smågodt, og pizza fra den beste pizza bakeren på Frederiksberg som vi festet bakpå sykkelen. I kurven min lå filmen "New York, I love You" og så flettet vi bena på sofaen, spiste smågodt og så fine filmen. New York I love you var så nydelig og bestod av mange bittesmå historier som tar sted i den store byen. Og etterpå tenkte jeg på hvordan historiene fortsatte og at det kanskje var noen triste skjebner men også mange fine. Og filmen var som å sitte på en benk i New York og bare se på alle menneskene og være vitne til fine og rare ting, og tilfeldigheter.

New York er så fin by. Kanskje den eneste byen jeg har vært i som oppfyller alle forventninger. Og mere til. Jeg skal tilbake.

3 kommentarer:

  1. Helt enig, NY er så fantastisk. Jeg skal tilbake!

    SvarSlett
  2. Den var faktisk veldig fin! New York er byen over alle byer asså!! :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil dit en dag! (Men er redd jeg kommer til å gå glipp av mye)

    SvarSlett

fintsagt.