Sider

fredag 4. mars 2011

Brownie muffins og rødvinslepper

Helten har vært på Island i tre dager. Og Veronika har vært så snill å sove hos meg mens han har vært borte. Veronika er verdens enkleste og beste menneske å ha med å gjøre. Hun har få krav, sprer godt humør, er god å snakke med og er alltid med på det som er gøy. Sånne liker vi. Og da hun kom for å hente "flyttelasset" sitt idag bestemte jeg meg for å lage browniemuffins som takk. Det var koselig. Så drakk vi te og spiste brownie muffins og snakket om å være på rett sted.

Og nå klarer jeg ikke helt bestemme meg for om jeg skal være flink og være hjemme ikveld sammen med disse her for å komme i eksamensmodus, eller om jeg skal ut å få rødvinslepper.
God fredag fine folk!

2 kommentarer:

  1. Go for it, eller ta den tredje veien: Godis på fylla;) Du frista meg iallefall, sukk.. Er jo ikke lørdag for i mårra! Haha. Hva skal du ha eksamen i? Vet ikke hva du studerer en gang jeg hehe. Ingen eksamen her, bare en utsatt masteroppgave

    SvarSlett
  2. Hehe, godis på fylla hørtes ut som en plan. Det ble iallefall det. Hver dag er lørdag. Jeg liker iallefal å tro det. Jeg studerer Service Management ved Copenhagen Business School, liker sånn medier og generelt alt som har med strategisk kommunikasjon. Så vet du det:)

    SvarSlett

fintsagt.