Sider

torsdag 3. mars 2011

Jeg bare elsker følelsen av energi som strømmer til i kroppen. Om å føle seg levende og å være nysgjerrig. Aller mest takknemlig. Å ikke være redd for noe som helst, og bare ville lære mer, se flere steder og bli kjent med mennesker som inspirerer deg. Når man føler at det er tusen muligheter der uMan føler seg modig. Og jeg vet eksamen nærmer seg, og at den deilige følelsen ikke kommer til å vedvare konstant. Men når den følelsen kommer, og energien slår inn, da føler jeg bare at alt_alt er mulig.


4 kommentarer:

  1. Så søt du var her Kari Anne! Og jeg kjenner igjen det følelsen. Desverre er det mer gir faen, bry deg om alt annet holdning her for tida. Nyt det, snart kommer panikken ;) Hehe! Ha en fin ettermiddag

    SvarSlett
  2. Det er den beste følelsen! Nyt den mens du har den :D

    sv: København har jeg også tenkt på, begge er fantastiske byer!

    SvarSlett
  3. Såååå vacker bild!!! :)

    SvarSlett
  4. MK: Ikke lenge til panikken kommer nei. Føler den allerede!

    Pernille: Det er så mange fine byer der ute, jeg blir altfor utålmodig av å tenke på det.

    Vevve: Takk, du er ganske så søt du også.

    SvarSlett

fintsagt.