Sider

torsdag 10. mars 2011

Å samle på inspirasjon

Jeg har begynt å lage inspirasjonsmapper. For interiør, foto, deisign, mote. En egen mappe fylt av fine farger, kreativitet og gode følelser. Overraskende nok er interiørmappen størst, og det er ikke noe jeg har pleid å interesse meg for. Men nå når helten og jeg snakker om å flytte enda litt mer om en stund så begynner det å krible litt i fingrene etter sted som ser ca sånn ut:




Ah, dreams are nice.




(Kilder: Emmas , Robert Wunsch , Lolitas)

5 kommentarer:

  1. Nydelig! Gleder meg sånn til jeg skal ha mitt eget hus, selv om jeg aldri i verden kommer til å ha råd til å få det så fint som jeg vil. Men ja, drømmer er fint :D

    SvarSlett
  2. Hehe, vi får leve gjennom drømmene! Det er fint det også.

    SvarSlett
  3. Jeg elsker å samle på pene interiørbilder, drømmekjøkken, drømmestue, drømmesoverom..

    SvarSlett

fintsagt.