Sider

fredag 18. mars 2011

Spilled Milk #4

Noen ganger i livet er man så heldig å møte personer som beriker livet ditt. På ulike måter. Marie er et slikt menneske. Med sine magiske fotografier, unike kreativitet og evne til å finne frem til de fine detaljene har hun nå produsert utgave 4# av magasinet Spilled Milk som er fullspekket av inspirasjon. Hun er så flink!

Og jeg har vært så heldig å få bidra med tre artikler denne utgaven, og jeg er ydmyk og veldig takknemlig for å få jobbe med noe som jeg elsker. Dette er det jeg vil gjøre. Trykk her for å finne inspirasjon, nyte fine bilder og lese om blant annet Thingsyouremember, LivingDoll, Marion-B og King Patrick. Enjoy!






3 kommentarer:

  1. Genialt!!! Marie er åpenbart usedvanlig talentfull, men jeg likte godt tekstene dine også :) Så gøy det må være å få lov til å bidra på et sånt fantastisk prosjekt! Gratulerer med magasin (debuten?) :)

    SvarSlett
  2. Så flinke!
    God helg, kos deg med popcorn (det fikk jeg veldig lyst på også nå, hihi)

    SvarSlett

fintsagt.