Sider

torsdag 2. juni 2011

I know just how you feel

Idag har vi ligget i parken og spist Sushi. Jeg tenkte på før, hvor mye jeg pleide høre sanger på ny og ny og ny, helt til meningen forsvant. Så glemte jeg dem. Og når jeg finner de igjen så blusser alt opp og det vokser en stor og varm følelse inni meg. Det er lenge siden jeg har gjort det. Men nå gjør jeg det igjen. Sangene endrer seg hver gang jeg hører de, jeg finner nye små ord og toner som gir nye meninger. Det er som om ingen sanger kan noen gang sammenliknes med akkurat den jeg hører. Det er kun den som gjelder. Og jeg tenker at hører jeg den nok ganger så redder den meg kanskje på en eller annen måte. 

How many times my love,
can you stand on your heel,
By the foot of a mounatin
And scream
"I know just how you feel"

1 kommentar:

fintsagt.