Sider

torsdag 16. juni 2011

She asked to dance I said it's fine

Du gør en kæmpe forskel
Derfor holder jeg så meget af dig

Jeg tror kanskje The Avett Brothers - I and love and you er en av de fineste sangene som finnes. Jeg får følelsen av å sitte med hodet mot et vindu i en overfylt buss men alt jeg hører, og alt jeg bryr meg om, er musikken på ørene idet jeg ser hvordan landskapet passeres. Idag har jeg gjort alt jeg ikke burde. Jeg har sett gjennom gamle bilder. Og nye bilder. Og jeg fant dette bildet tilfeldig i en mappe. Jeg liker det. Det er tatt på en fest, det hang på kjøleskapet og det er rart hvordan noe så lite kan bety så mye. Skulle gjerne likt å visst historien bak. Jeg har drukket te i to timer, og snakket om å høre til og være på rett sted, og hvordan det føles å være på helt feil sted. Og skjebnen. Og hvorfor vi tror på nettopp det. Jeg liker usminkede samtaler. Alt er liksom greit da.

1 kommentar:

  1. Kan du ikke gi ut bok snart? Du er så flink til å skrive å beskrive de små øyeblikkene!

    SvarSlett

fintsagt.