Sider

torsdag 21. juli 2011

Five Napkin Burger








Klokken 22 spankulerte vi ut av hotellrommet med litt rødvinslepper og smil om munnen. Klar for mat. Middag. Vi må få nye rutiner før helten returnerer til København, hvis ikke vil kroppen min gå i surr når på døgnet vi befinner oss når jeg begynner Internshipet mitt. Som om jeg ikke sliter fra før. Jeg begynner uansett å forstå konseptet med at byen aldri sover. New York kreler av mennesker til alle døgnets tider. Det gjør at man aldri føler det er et feil tidspunkt for noe som helst. Five Napkin Burger ba på god musikk (Kings of Convenience), god vin og god mat. Å finne grønnsaks-Sushi på en burger restaurant er ikke annet enn å glede seg over. Og å spise Pinkberry´s frozen Youghurt med frukt og sjokolade til dessert på vei hjem er heller ikke å forakte. Jeg tror slaget er tapt om å prøve å holde midje og vekt stabilt her nede. Who cares. Lev livet. Fred ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.