Sider

lørdag 30. juli 2011

I'm glad it’s your birthday...





...Any excuse to kiss you.

Imorgen tidlig reiser helten. Jeg skal sjekke inn på nytt hotell med to av jentene jeg skal bo med (Line & Line), og jeg får ikke sett ham før oktober. Puh. Gruer meg. Glad jeg skal bo med tre flotte jenter, vi skal få det så bra. Siden helten reiser, og bursdagen hans er neste uke, serverte jeg ham bursdagsfeiring på forskudd idagmorges. Verdens beste/mest amerikanske bursdagscupcake, gave, kort, ballonger sammen med kaffe og friske bær. Det var en koselig morgen selv om det ble litt i det søteste laget med den toppingen. I tillegg er det min nydelige venninne Hafdis sin bursdag idag så vi følte vi feiret litt for henne også. Dagen har såsvidt begynt her i New York, nå skal vi gå over Brooklyn Bridge, spise is og nyte et deilig, siste måltid ikveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.