Sider

tirsdag 19. juli 2011

Jeg flytter til New York

Imorgen klokken to setter jeg meg på flyet sammen med helten. Sammen reiser vi til New York. Og etter ti dager så reiser han hjem og jeg blir. Jeg skal flytte til New York. I seks måneder skal jeg ha et internship i New York. Jeg har ikke pakket enda og imorgen tidlig går flyet vårt. Det blir en lang natt men det gjør ingenting. Jeg skal drikke rødvin, høre musikk og pakke to kofferter. De neste ti dagene skal vi drikke vin, sitte i parken, gå på Aretha Franklin konsert, jazzklubber, se mitt nye bosted, spise god mat og bli kjent med mitt nye hjemsted. New York. New York.

5 kommentarer:

  1. Ih,så spennende det blir! Lykke til med pakking og god tur og nyt alt sammen :)

    SvarSlett
  2. Så spennende! :) Ha en veldig, veldig god tur :)

    SvarSlett
  3. Fin blog. Dejligt for dig. Jeg er misundelig. men glæder mig da til at kigge ind på bloggen en gang imellem og se hvordan New Yorkerlivet er. Håber det bliver mig en dag!

    SvarSlett
  4. Et nytt eventyr starter nå. Skjønner ikke at du tørr alt dette jeg, men det blir spennende å følge og sikkert den opplevelsen for deg. God tur, verden venter!!

    SvarSlett
  5. O myyy - It was nice of you to call me when you stopped in Iceeeland - Hop you saw something of the land through the window:)

    Happy New York ♥

    SvarSlett

fintsagt.