Sider

søndag 31. juli 2011

STK








Igår spiste vi en utsøkt middag på STK i Meatpackingdistrict. Vi var så heldige å få plass på takterrassen til restauranten som har en fantastisk utsikt. Egentlig må man booke på forhånd så det var perfekt å få plass den siste kvelden vår sammen i NY. Vi fikk se en nydelig solnedgang, drakk god rødvin og spiste god middag. Jeg hadde stekt tunfisk med urter som smakte helt fantastisk. Men stedet er mest kjent for biff, derav navnet STK (steak). Det var en perfekt siste kveld. Tidlig, idag morges reiste helten. Det var veldig trist og jeg lå bare i sengen våken mange timer etterpå og syntes plutselig New York ble veldig stort og jeg ble veldig liten.

Nå har jeg møtt Line&Line, vi er sjekket inn på samme hotell en siste natt før vi flytter inn i leiligheten imorgen. Følsom dag. Spennende imorgen, jeg skal faktisk flytte inn i leilighet i New York. Det er viktig å minne seg selv på hvor man befinner seg i nuet, og mest av alt: nyte det!

1 kommentar:

fintsagt.