Sider

mandag 29. august 2011

D.C.

Den siste uken har vaert ubeskrivelig paa alle mulige maater. Jeg har aldri sett saa mange flotte mennesker og gjort saa mye paa saa kort tid. Men mest av alt har jeg aldri flydd (bokstavelig talt) saa mye frem og tilbake bare for aa komme meg tilbake til New York. Alt gikk i orden med visum i Oslo og jeg brukte resten av uken paa aa see helt nydelige mennesker igjen og bare helt enkelt kose meg paa cafe, med god mat og fine samtaler. Saa kom orkanen mot New York og flyet mitt ble kansellert, deretter ombooket, foerst fra Oslo til Frankfurt og videre til DC hvor jeg skulle ta tog til det store eplet. Naa gikk det ingen tog, og ingen buss, og ingen fly, saa jeg er alene paa et pinlig stort hotellrom helt for meg selv. I DC. Alene i DC. Det er skummelt og nesten litt stilig paa en gang. Jeg skal bestille mat, ta et langt bad, sove ut imorgen for deretter aa endelig og forhaapentligvis ankomme min nye hjemby nok en gang. Jeg kan ikke vente til aa vaere saann helt paa plass, i ny leilighet, internshipet mitt og bare leve hverdagen i New York med de flotte jentene jeg bor med og alt besoeket som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.