Sider

torsdag 4. august 2011

I love Starbucks

De tre andre jentene arbeider hver dag mens jeg begynner ikke før 1.september. Jeg har med andre ord god tid til å nyte byen disse dagene. Jeg returnerer til Oslo i slutten av august for å gå på intervju på ambassaden og motta mitt arbeidsvisum. Det er virkelig en omfattende prosess å søke visum og ting_tar_tid. Så jeg bruker dagene til å sette meg inn i informajson om Innovation Norway, hvor jeg skal ha mitt Internship. Jeg gleder meg til å lære mer om hvordan man markedsfører Norge som destinasjon for amerikanerne. Spesielt siden det er et merkevare jeg_er_så_stolt_av!

Så langt har jeg også jogget i Central Park hver dag, spasert i gatene hvor vi bor, kjøpt frukt fra bodene, og nå sitter jeg på Starbucks og drikker te med honning. Jeg elsker Starbucks, de spiller deilig musikk og mennesker sitter overalt og leser, trykker på dataen sin eller bare ser ut i luften. Er det noe jeg har funnet ut med New York så er det at det er akkurat som på film; mennesker sitter på trappene og ser utover, de spiller basket i bakgatene, de har lange lunchbreaks og de verdens beste cupcakes. I tillegg arbeider de hardt, og lenge. Jeg gleder meg til å starte arbeid, men nå prøver jeg bare å nyte dagene i New York. Jeg_bor_i_New York. Wow.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.