Sider

søndag 14. august 2011

Minnebok




Da jeg var på Elliot Erwitt utstilling kunne jeg egentlig tenkt meg å kjøpt både Roma, Paris og New York bøkene hans men jeg nøyde meg med en søt notatbok med noen av hans favorittverk inni. Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle bruke den ettersom jeg allerede har notatbok, dagbok og syvende sans men bestemte jeg for å bruke den som en minnebok. Jeg tar vare på restaurantadresser, visittkort, museumsbiletter og andre type informasjonskort. Deretter skriver jeg inn dato og hva jeg gjorde der. På den måten kan jeg se tilbake på både kino, utstillinger, og ikke minst huske gode restauranter jeg har vært på. Gleder meg allerede til å se tilbake på den når jeg kommer hjem selv om det er en god stund til. Minnebok for voksne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.