Sider

fredag 30. september 2011

Williamsburg/Beaco'ns Closet




På tirsdag tok ML og jeg subwayen til Williamsburg som bare er to stopp fra Manhatten. Williamsburg er en bydel i Brooklyn og virkelig ett av mine favorittområder som jeg får sett altfor lite til. Williamsburg har noe eget over seg; de små vitangebutikkene, restauranter med knirkenede gulv, skeive bord og verdens beste mat, vekk fra turisme og kaos; hei til pur hygge.

Vi gikk på Beacon's closet som er en gigantisk vitagebutikk på 11th street. Jeg har vært der en gang før men fant mye mer denne gang; de hadde alt fra French Connection kåpe, Marc Jacobs skjørt, Acne bukser og gamle vintage kjoler fra 50 tallet. Vi måtte også prøve hvert vårt crazy outfit. Ser kanskje ut som ML vant men bak henne skjuler seg virkelig verdens største puffarmer tatt rett fra 80 tallet på min kjole.Etterpå spiste vi på The Meatball Shop. Ironisk nok for meg som ikke spiser noe særlig kjøtt men det skulle vise seg å være en matopplevelse fra himmelen. Skal legge ut mer info om den til helgen. Om få timer er det helg i New York og imorgen venter coctails med jentene.

1 kommentar:

  1. Så fint det ser ut! Jeg håper jeg en dag kommer meg til New York <3

    SvarSlett

fintsagt.