Sider

lørdag 24. september 2011

You&Me

Idag har jeg og M vært sammen i fem år. Tenk jeg var 20 år da vi møttes og vi pratet hele kvelden, drakk vin hele natten og etter det var det bare oss. Og vi har gjort så mye, sett så mye og kommet gjennom så mye oss sammen. Og det slår meg hele tiden hvordan han finner meg og ser meg når jeg trenger han som mest. Og for ikke så lenge siden leste jeg dette gamle innlegget som handler om oss og ble glad og smilte av min egen tekst og savnet ekstra mye da.

Det ringte på døren tidligere og jeg fikk en helt enorm bukett roser og ble så utrolig glad. Jeg har liksom følt meg så utålmodig og rastløs idag og det føles litt rart å ikke være i samme by og sted og leilighet, akkurat idag. Men om to uker kommer han på besøk og vi skal gå på cafe, og være i parken, være stille på museum, og le oss ihjel over flere glass med rødvin og danse, spise god mat og diskutere store ting slik vi gjør og kysse masse.

1 kommentar:

fintsagt.