Sider

søndag 2. oktober 2011

The best way of life


Akkurat i dette øyeblikket føles livet, New York og Bon Iver - Holocene som det vakreste i hele verden.

Jeg er så støl i bena at jeg klarer såvidt å gå. Men det var verdt det. Jeg skal ut å shoppe og handle ting til rommet mitt idag, som en gave til meg selv, og litt fordi M kommer neste fredag. Skal kjøpe et av mine favorittbilder av Elliot Erwitt fra utstillingen jeg så på IPC. Jeg har skrevet en oversikt over alle cafeer, restauranter og områder jeg vil ta med meg M til når han kommer. Skal bestille bord på noen av dem idag. Jeg skal legge ut listen når jeg er ferdig. Bon Iver står på i leiligheten, stearinlys på bordet, jentene virrer rundt og noen leser; drikker te eller snakker i telefonen. Søndag er deilig i New York, og spesielt idag; det begynner å lukte høst ute, luften er frisk og man begynner å pakke seg litt inn. Ha en fin søndag fine mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.