Sider

fredag 21. oktober 2011

Happy night for happy people








For en fantastisk dag/aften igår! Etter at Annette og jeg var ferdig med å arbeide på den kongelige lunsjen på Pierre Hotel ble vi invitert på Cocktails med Moods of Norway og Magne Furuholmen or å feire at de ble tildelt Trade Award. FOR en gjeng; positiv energi, herlige mennesker, cocktails & champagne, traktor-pins, «super-duper» og bare pur happiness! Jeg tok av meg skoene som hadde gitt meg gnagsår hele dagen og spankulerte barbeint i korridoren for å få litt luft. Der stod jeg med Moods folket og plutselig dukket Dronning Silvia og Kong Gustaf opp. Dronningen stoppet opp og lo «Men varfor har ni inte skor på?». Og jammen dukket ikke det norske kongeparet opp i korridoren en time senere. Og dronningen påpekte «Har du glemt skoene dine?». Da var det på tide å ta på skoene, gnagsår eller ikke gnagsår. Fantastiske Silya opptrådte under lunsjen og var med ut etterpå. Crazy rå dame. Jeg har faktisk møtt Silya for mange mange år siden da jeg intervjuet henne i forbindelse med Multicyde. Verden er liten. New York er fantastisk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.