Sider

mandag 31. oktober 2011

If time was for wasting

Jeg har ligget i sengen i strekk siden lørdag. Det er en følelse av klaustrofobi som slår meg når jeg er syk;
jeg vil bare overse at kroppen gjør vondt slik at jeg føler kontroll. Kontroll på den måten at jeg vet jeg kan gjøre og utføre hva jeg vil, når jeg vil. Men sånn er det ikke. Og er det noe man skal være flink til er det å lytte til kroppen. Jeg prøver å ikke tenke på alle tingene jeg har mest lyst til å gjøre nå, men heller konsentrere meg om å være god mot seg selv.

Det har vært Halloween i NY, jentene var ute på lørdag og har å vært å sett på parade idag. De er så fryktelig fine disse jentene å ha; Line F. kom med pastiller og frukt, Line V. handlet juice og mere frukt og mat og ML handlet Cola Zero. Idag kom også Line V. med en sjokolade og hvor enn mye jeg elsker Lindt sjokolade måtte den på kjøl til kroppen sier ja til mat. Uansett, flotte mennesker. De blir som familie her borte og tror ikke jeg kunne bedt om en bedre.  På fredag kommer Anne og Stine fra Bergen, kan ikke vente til å klemme dem og bare ha de rundt meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.