Sider

søndag 16. oktober 2011

Tao









 På lørdag tok M med meg på stas middag på Tao.  Det er en av de mest populære asiatiske restaurantene i New York. Bare interiøret, stemningen og den pulserende følelsen av å være der gjør en bra kveld. Vi bestilte mange småretter som vi delte og alt smakte himmelsk. Du vet når man bare vil sitte og nyte mat hele kvelden og håper man aldri blir mett fordi det er så godt. Sånn var det. Jeg fikk også en utrolig god drink og forstår hvorfor det var kø ut på gaten bare for mennesker som ville ta seg et glass eller to lørdagskveld. Vi spiste også iskrem med smak av kokos, mango og en kule med grønn te. Etterpå holdt vi hender og kysset nedover hele Madison og hjemme igjen spiste vi jordbær og sjokolade og poppet popcorn i gryte og latet som om det ikke var siste kvelden M var her. Heldigvis, om ikke mange ukene kommer mine to flotte venninner på besøk og både mat og drinker skal konsumeres på  Tao da i tillegg til alt annet kos vi skal gjøre og jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.