Sider

søndag 13. november 2011

A big yellow taxi took my girl away

Idag stod jeg utenfor døren og klemte på disse to helt til tårene rant. Det_gjør_så_vondt å være den som er igjen. Alltid. Spesielt etter en slik en stas uke med sprudlevin og shopping og cupcakes og Central Park og Amsterdam Tavern og tonnevis av popcorn og norsk melkesjokolade som smeltet på tungen. Sukk. Fantastisk uke har det nå vært og jeg kunne tenke meg å ha dem her i mange mange uker mer. Heldigvis og hurra, imorgen kommer Cecilie og Espen. To flotte mennesker. De skal blant annet på Oslo - New York artist exchange fotoutstilling på fredag. Jeg får ikke blitt med fordi jeg har et stort Snowboard Event på arbeid men gleder meg til kaffe og god mat på uoppdagede steder i Lower East. Hei ny uke!

1 kommentar:

  1. Å hallo som det føltes å være den som dro fra deg og the city of dream. Ikke stas i det hele tatt.

    SvarSlett

fintsagt.