Sider

fredag 25. november 2011

SMILE




Man skal ikke spøke med Black Friday. For et kaos. Gøy kaos. Jeg tror kaos er sunt å oppleve noen ganger fordi man skal huske å puste rolig, spasere sakte og bare se på alt som skjer rundt seg med et rolig sinn. Jeg møtte ML og Anders midt i det fine kaoset og vi spiste på The Smile. Virkelig, virkelig et sted man skal prøve som ligger ved Bond street og Bowery. ML og Anders er så godt selskap, vi snakket om leiligheter og gamle kjærester. Utrolig hyggelig sted med god mat og knirkende gulv, jazz i høytalerne og stille sammenliknet med bare nabogaten. Det er det jeg elsker mest med NY; vil du har høylytte gater og mennesker skal du få det, vil du ha ro, går du til nabogaten. Kontrastene er overalt og nettopp derfor man velger hvilken tilstand man vil befinne seg i. Etterpå gikk vi i flere vintagebutikker på jakt etter Chanelvesker.

Jeg ligger i sengen min etter å ha vært på kino med Line. Vi spiste to store popcorn og Times Square var en hel fest da vi kom ut. Som det alltid er. Jeg hører på Band of Horses - Factory. Og jeg tenker....

«darling, I don’t ever wanna come back home»

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.