Sider

onsdag 2. november 2011

Wake up lying in a patch of four leaf clovers

Min første dag ut av sengen og på jobb siden fredag. Første måltid siden lørdag og første gang jeg går ut i lyset siden sist uke. Følte meg som en nyfødt da solen skinte mot meg ut fra subwayen. Elsker den friske luften ute nå og selv om jeg er langt ifra frisk er det deilig å få bruke både kroppen og hodet. Jeg gikk innom Barnes & Noble på vei hjem for å kjøpe en bok og fant også Lula i hyllene. Barnes & Noble selger alle mulig slags internasjonale blader. Jeg har aldri lest det før men vet at det er proppet av inspirasjon, gleder meg. Jeg har også laget meg en spilleliste over sanger jeg hørte igjen og igjen og igjen da jeg var 16-19. Spesiell periode i livet mitt. Bic Runga med Sway, Smashing Pumpkins med To sheila, Eva Cassidy, Simon & Garfunkle, Portishead, Placebo og Something Corporate med Konstantine. Og så Åh! alle de fine tekstene. Merker det er deilig å få meg selv tilbake og ta til seg alt av musikk, bøker, blader og film igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.