Sider

torsdag 1. desember 2011

The Box








Igår spratt vi flasker med Prosecco for Line V., spiste ost og kjeks og spankulerte på høye hæler til hjørnet kl 12 for å ta taxi til The Box. The Box ligger i east village og var virkelig en annerledes opplevelse. Det var et mindre lokale og minnet om et gammelt teater; mye mer hyggelig og oversiktelig enn andre steder vi pleier gå ut. Det føltes virkelig som et steg tilbake til 50-tallet med Moulin Rouge, burlesque dans og art performance i sirkusaktig stil. Virkelig klassist, rått og sensuelt. Vi drakk champagne og traff en hel bunch med ulike typer mennesker fra alle mulige land og steder. Og plutselig hang vi med Justin Bieber sin stylist. I New York møter man virkelig hva som helst hvor man minst venter det. Vi avsluttet kvelden som vi alltid gjør; vi tar en gul taxi til Broadway Upper west 110 og kjøper salatboks og forteller de bak disken om kvelden vår og vi sier vi savner å bo ved siden av dem og de ler og sier de liker at vi kommer til dem hver helg sånn litt mot morgenkvisten. Så tar vi taxi videre hjem og drikker kald cola zero og spiser salat og så sovnet Line F og jeg i bulk av dyner og puter i sengen min med ullsokker og tepper. For en magisk onsdag, bursdagsfeiring og utekveld med pigerne.

ps. Kjolen jeg har på meg er fra Mango og jeg elsker den åpne ryggen. Den ble kjøpt i str xxl og sydd finurlig inn av min mamma slik at den passer perfekt. Det får meg til å savne mamma og lyder av symaskin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.