Sider

mandag 26. desember 2011

Gardenia/2470

Mats hadde med et par skoletter fra Gardenia i København da han kom til New York. Stor glede! Jeg elsker Gardenia og den lille butikken de har på Gamle Kongevej pleide jeg å gå jevnlig innom på lørdager og prøve omtrent alle par i hyllene og lage meg ønskelister. Veldig happy!

Jeg har fått så mange fine ting i julen og føler meg virkelig heldig som får ha mine nærmeste rundt meg i julen her i eplet i tillegg til å få så mye flott! Både kort og brev og bilder og gaver var sendt med fra familien der hjemme. Og veldig stas at disse ordene er skrevet fra det nyeste tilskuddet i min tekniske samling; mr iPad. Vi har virkelig funnet tonen. Nå er jeg klar for en god natt søvn for morgendagen skal by på cupcakes og gateliv og cafeliv; det er siste dagen familien er her og jeg prøver å ikke tenke på at de reiser på onsdag. Imorgen skal jeg vise dem Bleecker Street. God natt!

Simon & Garfunkel - Bleecker street

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.