Sider

mandag 12. desember 2011

The Meatball Shop #2


Øystein og Katrine er på besøk og jeg kunne tenke meg at de ble en uke lenger. Ikveld spiste vi på The Meatball Shop i Greenwich. Jeg har jo spist der før i Williamsburg og har som en liten regel å ikke gå de samme stedene, men denne caferestauranten er bare så hyggelig. Og så krysser man av hva man vil ha direkte på menyen; hvilke type boller, saus, pasta eller salat eller poteter og voila nam. Jeg elsker vegetarbollene. Imorgen skal jeg på kamerajakt for to dager uten er to dager for mye. Tenk på lørdag kommer fineste Marie en svipptur før hun skal til Costa Rica (!) for å feire jul, og noen dager etter det kommer mamma, pappa og lillebror og så kommer mr boyfriend. Så feirer vi jul her alle sammen i det store eplet. Hui hvor priviligert jeg er med så mye flotte folk på besøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.