Sider

onsdag 4. januar 2012

31.

Idag har jeg bestilt bilett tilbake til København. 31.januar. Det føles merkelig og rart og altfor altfor snart. Jeg har jo tusen flere ting jeg vil oppleve i New York før jeg drar herfra. På samme tid vet jeg at jeg kommer tilbake hit, på ferie, gjennom jobb, besøk eller bare tilfeldigheter; jeg vet det. Denne byen er bare så altoppslukende fantastisk. Pulserende, autentisk, grådig og storsinnet. Jeg elsker det her. Hjemme venter sykkelen og februar og masteroppgave og jobbsøking og alt annet enn hva som er her. Men det blir bra det også. Fine folk booker seg inn i Holger Danskes Vej allerede og det er stas. Imorgen skal jeg på et sted jeg har lest mye om og dere vet jo hvor mye jeg elsker å prøve nyte cafeer og spisesteder og cocktailbarer og alt som finnes. Det blir en bra torsdag. Og på lørdag skal Annette og Christopher ha innflytningsfest i deres nye casa i Williamsburg. Bra Lørdag. Fin uke. Det er 11 minus ute og den lille ovnen min pipler på værelset og Central Park har sluknet for kvelden og gulvet mitt knirker og stuen lukter varm popcorn og jeg tenker at dette, akkurat her, er livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.