Sider

fredag 13. januar 2012

5DollarShake


Jeg kan ikke huske når det startet. Eller hvorfor. Det bare begynte og så ble det sånn alltid. Jeg har aldri hatt fine negler. Neglebiting som et rastløst forvirret menneske. Men nå syntes jeg det var på tide jeg også ble voksen; fant ut av andre måter å håndtere stress og tankespinn på. Som bare det å puste og bruke litt tankekontroll. Og det ser så flott ut. Jeg er sabla stolt av meg selv. Og idag har jeg hatt min første manikyr. Min_første. Og jeg kunne ikke la være å sitte der og smile i strekk i 25 minutter under håndmassasje og filing og lakkering. Det_var_bare_så_flott. Å ha satt seg et mål og klart det og kjenne at man har fått kontroll på noe man ikke har hatt kontroll på før. Og så 7 dollar.  Det føltes som om noen satte den største og beste jordbærmilkshaken foran meg og jeg ser opp og smiler spørrende og de nikker bare og sier værsågod.


Vel takk. Og så drikker jeg den. Fordi jeg fortjener det.

2 kommentarer:

  1. Fine! Gratulerer! Jeg har alltid bitt negler jeg også, men klarer stort sett å spare. MEN noen ganger rakner det bare, og alt blir gnagd bort i løpet av en dag.

    SvarSlett
  2. Jeg er stolt av deg kjære du!

    SvarSlett

fintsagt.