Sider

søndag 22. januar 2012

The Boom Boom Room





 Jeg har hatt stas besøk i helgen; tante, onkel og to små søskenbarn tok turen til New York på tilbakeveien fra deres ferie i Florida. På fredag tok jeg og tante (føles merkelig å si tante for det er mer venninne) på oss høye hæler for å ta noen cocktails i her i eplet. Da vi skulle dra ned til Meatpacking var det overhode ingen taxier å få tak i, så da det seilet en hvit limosin sakte forbi vinket vi like gjerne den til sides. Ikke hver dag man kjører limosin, det var en fest i seg selv. Vi drakk champagne cocktails på The Standard som er mitt favorittsted her i NY. Bare å gå på toalettet hvor det er panoramautsikt utover Manhatten gjør at det kiler i magen. I tillegg spilles det live jazz musikk (iiih!). Videre gikk vi på bar og endte til slutt med frozen margaritas på Dos Caminos sammen med lystig lag. Jeg sov over på hotellet deres og har kost meg så utrolig mye hele helgen; det er noe helt spesielt å ha så flott familie man bare kan slappe av med, spise god mat, drikke rødvin og se på film alle sammen i king size bed. De minner meg også på hvor godt det skal bli å se hele familien igjen når jeg vender hjemover.

ps. Legg merke til champagnen de selger til 14 400 dollar! Studentbudsjettet mitt måtte desverre vike.

1 kommentar:

  1. Det er så fascinerende hvor like dere to er! Og nesten litt yinyang :) Ha en nydelig dag! Sitter her og teller ned timene frem til muntlig eksamen i morgen. Eksamensangsten blir sterkere og sterkere. Nyt friheten!

    SvarSlett

fintsagt.