Sider

tirsdag 3. januar 2012

Even the smallest things

På 88 Orchard, min yndlingscafe i Lower East Side, spiller de alltid så fantastisk bra musikk. De fleste av artistene kjenner jeg igjen, men noen ganger dukker det opp sanger, melodier, toner og tekster jeg ikke vet hvor kommer fra. Og hver gang jeg har vært der og spurt etter musikken har de sagt at jeg må spørre en høy dame med krøllete hår for det er hennes cd og hun vet hvem som spiller på den. På fredag etter Beauty&Essex dro Mats og jeg til Orchard for litt Prosecco. Og da var damen med det mørke krøllete håret der og jeg spurte fint og hun skrev en fin liten liste til meg. så nå har jeg også en fin liten liste. Og jeg blir så happy av slike små ting; av at vi mennesker vil dele med hverandre og gi og håndhilse og være åpen og prate med dem man egentlig ikke kjenner. Det er så fint at vi kan fungere sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.