Sider

søndag 1. januar 2012

Hello 2012!













Takk 2011. Hello 2012! Nyttårsfeiringen min i New York var akkurat så fantastisk som den ser ut som. God mat, flotte folk, glitter og stas, sprudlevann, spontanitet, farger sang og dans. Vi sa også høyt våre nyttårsforsetter som vi gjorde med dem jeg feiret med ifjor. Jeg husker jeg sa jeg ville reise til USA. Og her er jeg. 2011 har på den ene siden vært et fantastisk, innholdsrikt, spennende og deilig år; ting åpner seg og man ser klart. Jeg har mye å være takknemlig for. Vi vet alle at 2011 også har vært et sårbart år, og måtte ingen glemme den styrken og kjærligheten som viste seg etter 22.juli. Jeg ønsker alle et spennende nytt år fylt av overraskelser og utfordringer, lykkerus og nysgjerrighet.

Jeg er klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.