Sider

mandag 23. januar 2012

I love NYC!






Etter jeg vinket farvel til onkel, tante og de små igår gikk jeg på International Center of Photography som ligger ved Bryant Park. De skifter utstillinger hver tredje måned og jeg fikk med meg den siste utskiftningen nå før jeg drar hjem. Det var også et lite tilskudd av Elliot Erwitt der til min store glede. Etterpå drakk jeg varm sjokolade og spaserte langs gatene. Jeg ville bare vise disse bildene; av hvor vakker New York er. Jeg elsker lysene, og tempoet og alle de tilfeldige sittestedene og inne-parkene og den varme sjokoladen fra Starbucks jeg kan får_hvor_som_helst. Det er Virkelig første gang jeg har bodd i utlandet eller reist lang hjemmefra og jeg ikke har denne trangen etter å komme hjem...

1 kommentar:

  1. Tenk at du har klart å finne frem til ditt sted og din oase uten å lengte etter noe annet! Er ikke det en fantastisk følelse, Kanga! Men blir finfint å få deg hit til Køben nå!!!

    SvarSlett

fintsagt.