Sider

lørdag 7. januar 2012

Inspirasjonskilder

Jeg har opp gjennom årene samlet på mye rar men i det siste har jeg blitt flink til å kvitte meg med overflødige ting. Bortsett fra  en liten svakhet. Magasiner. Jeg simpelten klarer ikke kaste dem. Og jeg gruer meg allerede til å pakke ned koffertene 31.januar for hvordan skal jeg klare å kaste hele bunken med magasiner jeg har kjøpt her borte og som venner/familie har sendt over? Min far har en særdeles svakhet for bøker og har et eget lite bibliotek der hjemme, og først nå skjønner jeg dette forholdet. Det er jo  så mye fin inspirasjon som aldri går ut på dato og jeg kan finne meg selv bla i det samme magasinet og lese de samme artiklene måneder senere. Inspirasjon kan man aldri få nok av! Det vil enten bli et tungt farvel eller en svært tung koffert.

1 kommentar:

  1. Godt nyttår!
    Jeg stemmer for tung koffert eller send de som pakke hjem ;-)

    SvarSlett

fintsagt.