Sider

søndag 8. januar 2012

Og du vet eg kan sloss men har du sett meg danse











Igår tok ML, Anders og meg Subwaylinje L over til Williamsburg med flasker i poser. Annette og Christopher flyttet fra Upper East side til Williamsburg for en liten måned siden og da var det på tide med en festlig samkomst. Christopher arbeider som kokk hos Per Se (som er innehaver av 3 Michelin stjerner!) og hadde disket opp fantastiske småretter til oss. Vi ble servert punsj og mat og skålte til norske hits og sang med. Det er et privilegium å omgås så herlige mennesker på en lørdagsaften i New York. Og på vei hjem i taxien kjørte vi med vinduet åpent fordi det er 15 grader her nå og det føltes som en varm kveldsbris. Og vi kjørte forbi Brooklyn Bridge som strålte med alle sine lys. Jeg forsøkte å ta bilder men i fart og i mørket kunne jeg ikke fange det slik jeg så det. - Du må bare nyte det og huske det her i minnet sa ML. Så da satt vi der med vind i håret og og jeg tenkte at så vakkert som dette har jeg aldri sett New York.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.