Sider

tirsdag 17. januar 2012

Swing and miss and a catcher's mitt




(foto 1,2 Line Fricke)
Min lørdag var lastet med subwayturer frem og tilbake og kakao og popcorn med salt og pepper. Flat Iron building (som er den tøffeste bygningen i byen!), Eataly (som byr på vin og ost og skinke og is og alt ser bare så godt ut). Og mest av alt var min lørdag lastet med champagne og jordbær og bursdagsfeiring på forskudd og piker og vin og The Black Keys og WIP (som visst skulle være den nye Studio 54 men som helt garantert ikke er det men det var gøy likevel). Og på søndag lå jeg i sengen i fem timer og skypet med Mats om ting vi skal gjøre når jeg kommer hjem. Så spiste jeg iskrem fra boksen med en skje bare for å krysse det av i «things to do in the Americas». Fabelaktig helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.