Sider

tirsdag 14. februar 2012

Good morning baby


Inatt er jeg sikker på klokken passerte tre før det ble stille. Kroppen min er så rastløs etter at jeg kom hjem fra New York; jeg vil se nye ting, kjøre bort, reise, oppleve noe nytt. Jeg tror det blir sånn når man kommer fra en pulserende og autentisk by som the big apple. Så inatt diskuterte vi hvor vi kan kjøre og at vi kan se nye steder både i Danmark og Tyskland og enda lenger sør.

Jeg har spist sen frokost, min favoritt for tiden; Cultura naturell youghurt med valnøtter og tørkede tranebær. Regnet slår mot ruten og papirene mine ligger i et endeløst kaos på bordet. En dråpe kreativt kaos som jeg kaller det selv. Ikveld er jeg bedt på date av Mats; han er så flink å stelle i stand overraskelser og oppmerksomheter. Gleder meg. Happy Valentine cupcakes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.