Sider

onsdag 1. februar 2012

NYC - CPH

    



I København faller snøen og mennesker sykler langs Falkoner Alle. Jeg brøt regel nummer en og sov fem timer da jeg kom hjem. Først ble jeg møtt til Champagne frokost og fikk magasin og popcorn og sjokolade med Chilli og verdens største velkommen-hjem-bukett. Og Mats latet som om det fortsatt var New York da vi kjørte fra flyplassen, han presenterte sentralstasjonen som Penn Station, og Frederiksberg Have som Central Park og Kødbyen som Meatpacking District. Ting er ikke helt det samme men likevel veldig bra. Mange flotte fjes jeg gleder meg til å se. Og akkurat nå forbereder Mats en hemmelig tre-retters og jeg ser rødvinsflasker og champagneflasker og fra cd-spilleren hører vi Mad Men soundtrack. Veldig_heldig.

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!!! Herlig å tenke på at vi nå skal bo 750 m unna hverandre! :) Håper at vi kan gjøre livet ditt like så bra her igjen som det har vært i NYC - jeg skal ihvertfal gjøre mitt beste! Starting tomorrow!

    SvarSlett
  2. Herlig å vite at vi kun skal bo 750 m unna hverandre nå :)

    SvarSlett

fintsagt.