Sider

lørdag 24. mars 2012

Købenfrøken

Jeg bruker Pinterest til å samle på inspirasjon om alt fra Paris, kaker med beige glasur og ujevne tregulv.


Jeg bruker Twitter fryktelig periodevis men er en trofast følger og leser daglig de gjennomtenkte og ikke så gjennomtenkte meningene og tankene som publiseres. Jeg følger alt fra de seriøse til useriøse, men lærte først da jeg bodde i NY hvor viktig Twitter er for mange til å ytre meninger.


Instagram
På Instagram/Copygram sparer jeg på alt jeg knipser daglig av mat, mennesker, farger, brev, sko og hverdagsspinnerier.


Bloglovin
Jeg følger over 200 blogger på Bloglovin, som betyr at når som helst kan jeg klikke meg inn for en dose inspirasjon med alt fra mote, interiør, tankespinn og vitenskap. Inspirasjonskildenummeren.


Hvor befinner du deg på verdensvevet?



2 kommentarer:

  1. Jeg sender deg noen melkeruller i tankene mine! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Jeg holder meg til facebook og bloggen, hehe! :)
    Takk for koselig kommentar, Kari-Anne. Jeg er veldig stolt over den lille jenta vår. :)

    SvarSlett

fintsagt.