Sider

tirsdag 7. august 2012

PARIS/NICE/MONACO/CANNES






















I nesten tre uker har M og jeg vært på reise i Paris, Nice, Cannes og Monaco. Vi har vært på tidenes eventyr, og jeg føler meg så uendelig heldig. Vi har drukket vin foran Eiffel Tårnet, spasert i Montemarte, vært på fotoutstilling, sett hele byen fra Pariserhjulet. Ligget på stranden i Nice, drukket champagne i Monaco og shoppet i Cannes. Den eneste nedturen på hele reisen var da mitt speilreflekskamera sluttet å fungere fjerde dagen. Kameraet er ti år gammelt og det kjæreste jeg eier, og selv om det er på tide å investere i et nytt velger jeg likevel å levere det inn og krysser fingrene for at det kan fikses. Tilbake i København er det lite som minner om sommer, men det er deilig å være tilbake til egen leilighet og gjenforeninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.