Sider

mandag 5. november 2012

LIFE 2.0

Jeg vet ikke helt når det skjedde, men på et eller annet tidspunkt så åpnet alt seg. Jeg fant ut jeg hadde absolutt alt og ingenting å tape, og bestemte meg for at livet, fra og med dette tidspunktet, skulle bli så fantastisk, spennende, skummelt og innholdsrikt som mulig. Siden den gang har jeg bodd i fire forskjellige land og reist til 10 nye.  Møtt rare mennesker, gode mennesker, inspirerende mennesker. Jeg har grått av lengsel i Sør Afrika, og hatt latterkramper på en skjev trapp i Brooklyn. Jeg har dykket med haier, danset på bordet i Panama, arbeidet på Manhatten. Jeg har lest på handelshøyskolen til lysene slukkes på biblioteket, går barbeint i Københavns gater til 7 om morgenen og likevel vært våken tidsnok dagen etter. Jeg har intervjuet Dronning Sonja i Bergen, mens Dronning Silvia har spurt hvorfor jeg stod barbeint på New Yorks dyreste hotell. Jeg har møtt ukjente mennesker på toget som forteller meg hemmeligheter fordi de vet vi aldri vil møtes igjen. Jeg har danset i regn i Mexico og kjørt limousin med punkere. Jeg har tatt så uendelig mange feil avgjørelse, og dobbelt så mange riktige. Jeg har våget å lytte til hjerte, til magen til hodet, holdt foran øynene og satset og likevel sett stjerneklart.

Så nå er jeg her. Ferdigutdannet. Jeg tror på alt og ingenting; jeg tror på tilfeldigheter, skjebnen og mennesket. På den fri vilje og på sammentreff. Og jeg tror på å ta sjanser.

Så nettopp derfor, tror jeg bestemt det vil bli et fantastisk nytt eventyr nå når vi flytter. For om to uker forlater Mats og jeg København og skal bo i London. Mest fordi Mats har fått en ny jobb og jeg er klar for nye eventyr. Og jeg har store prosjekter som dere kommer til å elske.

Så,
Here’s to new adventures! Stay tuned!

priv photo

1 kommentar:

  1. Lykke til på reisen videre inn i livet. Gleder meg til å få 'oppleve' London sammen med deg her i bloggen din.

    SvarSlett

fintsagt.