Sider

onsdag 23. januar 2013

MEN & CUPCAKES

Det jeg trodde var veldedighetscupcakes kjøpt fra et barnesenter, viste seg å være min kjære mann som hadde vært på teambuilding med sin jobb. Riktig. Som en del av deres sosialisering skulle de også blant annet lære seg å lage cupcakes, the british, eller kanskje the american, way. Og mens noen hadde vaniljekrem som topping, forsynte andre seg grovt av glitterskålen. God som han er, min bedre halvdel, ble disse bært London rundt by night for å så ende opp i mitt kjøleskap med en lapp om at denne esken, var til meg. Så da jeg kom hjem fra vinkveld kunne jeg ikke annet enn å bli sjarmert av de overdådige cupcakesene. For menn vil være menn, men for min mann var jeg hun som skulle få en hel eske med glitrende cupcakes dekket av rosa hjerter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.