Sider

torsdag 10. januar 2013

TIM WALKER//SOMERSET HOUSE

Skal du til, eller som meg, bor du i London vil jeg av hele mitt hjerte anbefale deg å gå innom Somerset House for å se Tim Walker sin utstilling. Den viser fotografier helt fra hans første shoots til nyere verk. Flere rom fylt av fotografier, et fly, og mange mange eventyr. Det er dog ikke bare bildene hans jeg finner overvelmende og fasinerende. Jeg finner også inspirasjon i den personen Tim Walker er. Måten han ser en historie på, og hvordan han fanger den. Hvordan han ser det hele fra et barns øyne, hvilken funksjon han gir kameraet og hvordan han tror på tilfeldigheter. Det er noe veldig unikt med den ubegrensede fantasien og frie verden man har som barn. Tim Walker finner, erfarer og vekker nettopp dette. Se her for mer inspirasjon.

«All my photos are linked to the things that made me dream as a kid"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

fintsagt.